Vragen? Bel ons. Op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur. 013 5914303

BESTELLEN

  • Ik heb de verkeerde stof ontvangen, wat moet ik nu doen?

Als u een verkeerde stof heeft ontvangen kunt u contact opnemen via contact formulier (https://driessenstoffen.nl/inf...). Vermeld dan uw ordernummer in het formulier en voeg een foto toe van de verkeerde stof. Wij zullen dan zo snel mogelijk een passende oplossing voor u vinden.

  • Ik heb een stof niet ontvangen, wat moet ik nu doen?

Als u een stof mist uit uw bestelling dan kan het zijn dat u hierover een e-mail heeft ontvangen. Controleer eerst uw spam box. Heeft u geen mail ontvangen? Neem dan contact op via ons contact formulier (https://driessenstoffen.nl/inf...). Vermeld uw ordernummer en de stof die u mist. Wij zullen dit dan netjes met u oplossen.

  • Ik heb een stof niet ontvangen, wat moet ik nu doen?

Als u een stof mist uit uw bestelling en er is geen melding van gemaakt dat deze is uitverkocht. Neem dan contact op via ons contact formulier (https://driessenstoffen.nl/inf...). Vermeld uw ordernummer en de stof die u mist. Wij zullen dit dan netjes met u oplossen.

  • De stof die ik heb ontvangen is defect/te kort, wat moet ik nu doen?

Wanneer u een stof heeft ontvangen die defect of tekort is kunt u contact opnemen via ons contactformulier (https://driessenstoffen.nl/inf...). Vermeld uw ordernummer en voeg foto's toe van het defect/tekort. Wij kunnen dit dan snel met u oplossen.

  • Ik wil een stof/product toevoegen aan mijn geplaatste bestelling, kan dit?

Het is helaas niet mogelijk om een stof of product toe te voegen aan een geplaatste order. Nadat de betaling is voltooid en de bestelling is geplaatst wordt deze gelijk verwerkt in ons magazijn. Wij kunnen de order niet meer uit het logistieke proces halen.

  • Ik heb een verkeerde stof of product besteld in mijn bestelling, kan ik dit nog aanpassen?

Helaas kunnen wij geen stof of product wijzigen aan een geplaatste order. Nadat de betaling is voltooid wordt deze gelijk opgepakt in ons magazijn. Logistiek kunnen wij dit niet meer organiseren.

  • Ik heb twee orders geplaatst en wil deze graag samenvoegen en laten verzenden, kan dit?

Helaas is het niet mogelijk om geplaatste orders samen te voegen. Nadat de order is geplaatst wordt deze opgepakt in ons magazijn. De orders worden afzonderlijk van elkaar uitgeprint en logistiek verdeeld. Daardoor is samenvoegen logistiek niet meer te organiseren.

  • Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling zien?

Wanneer u op 'mijn omgeving' klikt kunt u inloggen op onze site. Hier vindt u alle informatie over uw bestelling.

  • Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen, wat moet ik nu doen?

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u een bevestiging per email. Heeft u deze niet ontvangen? Controleer dan of u uw email adres juist heeft ingevuld bij het plaatsen van uw order en neem contact met ons op via het contact formulier.

Laagste prijsgarantie
Snelle & betrouwbare service
Uitgebreid & wisselend aanbod
Gratis verzending vanaf €70 (binnen NL)